Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hallo allemaal,

Welkom allemaal bij mijn reisblog van Reislogger. Via deze reisblogs ga ik jullie op de hoogte houden over mijn reis naar Zweden.
Op zaterdag 7 mei gaat mijn reis van start en kunnen er blogs en foto's te zien zijn.

Over mijn reis

Op zaterdag 7 mei vertrek ik met nog 19 anderen naar Zweden, om precies te zijn naar Kristianstad, de hoofdstad van Zweden. We vertrekken deze zaterdag al heel vroeg, namelijk 6.40 u in de ochtend! We vliegen het eerste stuk vanaf het vliegveld Charleroi, dat is in België. Als we geen vertraging hebben, komen we om 8.15u aan in Kopenhagen. Dat is natuurlijk niet in Zweden maar in Denemarken. Het laatste stuk van Kopenhagen naar Kristianstad, gaan we afleggen met de trein.

In Kristianstad worden we in een hostel verwacht, ''Kong Kristianstad''.
De letterlijke vertaling van een hostel is een herberg. Vaak slaap je in een hostel met meerdere anderen mensen in een grote ruimte.

Deze reis duurt 6 dagen, in die 6 dagen gaan we basisscholen en bezienswaardigheden bezoeken. Natuurlijk hebben we ook vrije tijd, in die tijd probeer ik jullie op de hoogte te houden van alles wat ik gezien en gehoord heb.

De paspoorten die jullie gaan maken, laat ik aan de kinderen in Zweden zien. Hopelijk maken zij ook wat voor jullie dat kan ik dan weer mee terug nemen!

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: